Forum Dyrektorów 2009

Dyrektorzy placówek oświatowych, nauczyciele, pedagodzy szkolni, metodycy i samorządowcy wezmą dziś udział w VI Forum Dyrektorów na temat “Marka szkoły, czyli jak „prawie” robi wielką różnicę”. Forum, nad którym patronat objął marszałek województwa Adam Jarubas odbędzie się podczas XIV Targów Edukacyjnych “EDUKACJA”. Organizatorem konferencji jest Świętokrzyskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli.

Program Forum Dyrektorów 2009

Część I – W POSZUKIWANIU WYZNACZNIKÓW NIEPOWTARZALNOŚCI 
11.00-13.15
Rozpoczęcie Forum – Jacek Wołowiec, dyrektor ŚCDN
Adam Jarubas, Marszałek Województwa Świętokrzyskiego
Małgorzata Muzoł, Świętokrzyski Kurator Oświaty
Andrzej Mochoń, Prezes Targów Kielce Sp. z o.o.
Małgorzata Jas, kierownik Pracowni Doskonalenia Kadry Kierowniczej i Doradztwa Metodycznego ŚCDN
“Marka szkoły, czyli jak prawie robi wielką różnicę”- dr Jan Fazlagić, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
“Dobra marka, dobry produkt, dobre imię, dobra sława” – Jacek Żakowski, tygodnik „Polityka”
“Jak sprostać wymaganiom współczesnej szkoły, czyli nowatorskie inicjatywy edukacyjne wydawcy podręczników MAC Edukacja”– Magdalena Młodnicka, Dyrektor Generalny MAC Edukacja.
 
Część II – W DRODZE OD DOBREJ REPUTACJI DO MARKI 
14.00-15.30 – praca w panelach problemowych 
– Pomiar jakości szkoły w ujęciu marketingowym – dr Jan Fazlagić
– Kształtowanie wizerunku szkoły w kontaktach międzynarodowych – Rafał Kunaszyk
– Jak Cię widzą, tak Cię… słuchają, czyli w jaki sposób wyglądem zewnętrznym wspierać swój autorytet – Zofia Kosińska
– Jak odbudować markę szkoły po utracie reputacji? – Adam Łaszyn
– Bo wypadek to dziwna rzecz – nigdy go nie ma, póki się nie zdarzy… Jak dostrzegać czynniki zagrożenia marki szkoły? – dr Anna Piekarska
– Jak niemożliwe staje się możliwe, czyli budowanie marki szkoły „od zera” – Dorota Granos
Część III – BYĆ ZNANYM ZAMIAST JEDNYM Z WIELU…